Žigatovo :)

Če razmišljaš s svojo glavo, se ne moreš zmotiti.

Najboljša in hitro pripravljena bešamel omaka za lazanjo!

with one comment

Ste se tudi že vi kdaj trudili z bešamel omako za lazanjo? Jaz sem to počel včeraj. Pregledal sem nekaj receptov in večina jih vsebuje stopljeno maslo, moko, mleko.. Tudi jaz sem prišel tako daleč, toda ko sem okusil to, kar sem zmešal, mi ni bilo niti najmanj všeč. No pa sem po nasvetu meni zelo posebne osebe naredil popolnoma drugačno bešamel omako. Je povsem enostavna in hitro narejena, brez kuhanja.

Bešamel omaka:

- kisla smetana

- jajca (eno jajce na eno malo kislo smetano, dva na veliko)

- sir (jaz uporabim parmezan in en običajni sir za topljenje)

- sol in poper

Najprej zmešam kislo smetano in jajca, potem posolim in popopram, potem pa naribam še sir. Dodate ga lahko po želji. Jaz naredim precej gosto omako, ker imam rad okus po sirih, vendar pa je to odvisno od vsakega posameznika.

Kaj pa mesni del? Ja skoraj bi pozabil. Za mesno filo potrebujete:

- 0,5 kg mletega mesa

- 2 čebuli

- pol tretjino stroka česna

- sol in poper

- peteršilj in bazilika po okusu

- paradižnikov koncentrat

- rdeče vino

Najprej popražim čebulo, da porumeni, potem dodam česen za pol minute in še meso. Vse skupaj pražimo, da se meso malo popeče, potem dodam sol in poper (po okusu), potem še peteršilj in baziliko (po okusu). Ko ima meso lepo barvo, vse skupaj zalijem z rdečim vino, okoli 2 dcl in dodam paradižnikov koncentrat zmešan v kozarcu vode. Jaz uporabim 100 ml koncentrata, spet pa lahko dodate po okusu. Počakam, da se vse skupaj kuha približno 10-15 minut in potem naložite v pekač in vse skupaj pečete 25-30 minut na 200 stopinj.

Čisto enostavno, hitro, hrustljavo in njami okusno. Pa dober tek! :)

Written by Žiga Zaplotnik

december 2, 2010 at 12:48 am

Posted in Hrana, nasvet, recepti

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dobra objava, hvala

    Ceryhoort

    september 10, 2011 at 6:29 popoldan


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,207 other followers

