Žigatovo :)

Če razmišljaš s svojo glavo, se ne moreš zmotiti.

Dormeo je res zakon!

with 2 comments

Slučajno, zaradi brezveznega prepira, sem danes spal na dormeospanje vzmetnici. Zjutraj sem se zbudil kot nov, res, nisem mogel verjeti. Do takrat sploh nisem vedel, kaj je vzrok temu, potem pa mi je moja Urška rekla, da je to dormeo vzmetnica. Mimogrede, to, da sem dobro spal na dormeu, se mi je zgodilo že drugič, vendar izvedel pa sem šele danes. Kot vidim, znane osebnosti iz tv reklam le ne govorijo tja v tri dni..

Prijeten dan!🙂

Written by Žiga

marec 26, 2009 at 7:45 am

Posted in življenje

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Aha, zdej pa vemo kdo te plačuje!

    Rok Pikon

    maj 4, 2009 at 9:57 am

  2. Kako pa mislš da sm si lahko prvošču New York v krizi :))

    Žiga Zaplotnik

    maj 4, 2009 at 11:13 am


Leave a Reply

