Poglejmo še malo z druge strani

Opažam, da se ljudje vse prevečkrat odločamo o dejanjih ljudi na podlagi prvega vtisa, brez da bi poznali okoliščine. Še posebej pride to do izraza pri osebah, o katerih imamo slabo mnenje. To sem opazil tudi pri sebi, zato poskušam to spremeniti.

Nemalokrat sem se zalotil pri tem, da sem sodil nekoga po dejanju, ki ni bil v skladu s tem, kar sem od te osebe pričakoval. Seveda sem si takoj ustvaril nekoliko drugačno mnenje o osebi, ki pa ga je najtežje popraviti. Vendar v veliko primerih se mi je zgodilo, da sem potem izvedel tudi za okoliščine, v katerih je to dejanje nastalo. Takoj sem premislil, kaj sem storil in zakaj. Vem, da nisem mogoče nič slabega storil osebi, o kateri sem imel slabo mnenje, toda zakaj bi sam sebe “zastrupljal” s slabimi mislimi, če to ni potrebno.

Sedaj dvakrat premislim, preden si ustvarim mnenje. Poskusite tudi vi!

Lep vikend! 🙂

Komentiraj