Žigatovo :)

Če razmišljaš s svojo glavo, se ne moreš zmotiti.

Uporabljajte Skrivnost ;)

leave a comment »

Ste že kdaj prejeli klic osebe, na katero ste ravno mislili? Ste že kdaj sanjali o nečem in se vam je nepričakovano ponudila priložnost, da uresničite sanje? Tudi meni se take zadeve večkrat dogajajo in veliko sem razmišljal o tem, zakaj je tako. Potem pa sem pred dobrima dvema letoma pogledal film The Secret. Priporočam ga tudi vam. Vzemite sithe secret uro in pol zase in prepričan sem, da si boste po tem vzeli še nekaj časa za razmišljanje.

Meni vedno pomaga način, kako najdem parkirišče, zgodile so se tudi nekatere druge zadeve, na nekatere pa še čakam. Več o tem pa v filmu.

Verjetno ste že slišali stavek: “Pazite, o čem razmišljate, kajti vaše misli lahko postanejo resničnost.”

Written by Žiga

junij 28, 2009 at 2:13 popoldan

Posted in aktualno, ljudje, življenje

Leave a Reply

