Žigatovo :)

Če razmišljaš s svojo glavo, se ne moreš zmotiti.

Otroci morajo biti kot živo srebro..in pika! :)

leave a comment »

Pretekli teden sem bil animator na nekakšni krajši obliki obliki športnega tabora za otroke, ki sicer traja le od jutra do popoldneva in sva ga pred dvema letoma v pogon spravila s kolegom. Otroci se v tem času, ko so njihovi starši v službah, ukvarjajo s športom. Zanimiva zadeva, zelo dobičkonosna po dveh letih, vendar kadar se spravite to delati s kom, določite pravila, ki se jih morata oba držati, preden se karkoli začne. Vem, da se mogoče sliši smešno, vendar ni to sem se jaz iz tega projekta naučil. Ni kaj gremo naprej🙂

No glavna tema tega prispevka nisem jaz ampak otroci, ki so bili na taboru. Z njimi je bilo zelo prijetno delati, čeprav je bilo včasih potrebno tudi nekaj več glasu, da smo umirili množico 30-ih razgrajačev🙂 Vendar kar mi je najbolj padlo v oči v tem tednu druženja z otroki, je to, da se že pri sedmih in osmih letih med njimi začne ustvarjati hierarhija in se lahko skoraj jasno vidi, kdo je na dobri poti, da v življenju doseže nekaj več. Seveda vem, da se lahko motim in da lahko otroke močno oblikujejo različni dogodki kasneje v otroštvu, vendar to se ne bo zgodilo pri vsakem. Večina bo verjetno še naprej oblikovala družba. otroci

Zanimivo je bilo tudi, kako so nekateri otroci v pričo staršev zelo pridni in komaj veš, da obstajajo, ko pa jih ni, pa se povsem spremenijo. Menim, da ni narobe, če se spremenijo v smer, da so bolj živi, ampak bolj problem je, če se otrok, tak primer je bil tudi pri nas, iz zelo mirnega fantka spremeni v “diktatorja”, ki ga morajo vsi poslušati in ki mora vedno zmagati.

Vsak dan so starši seveda spraševali, kako je bilo z otroki. Naši odgovori so bili večinoma zelo pozitivni seveda, ker nismo hoteli, da imajo otroci težave zaradi kakšne malenkosti, saj konec koncev moramo zato, da se primerno vedejo, poskrbeti mi. In če se ne, je za to kriva večinoma naša nesposobnost, čeprav se pri zelo problematičnih otrocih včasih tudi ta skrije. No takih na srečo pri nas ni bilo. Ko sem jaz razmišljal, kaj bi si jaz želel, da bi rekli meni o mojem otroku, sem ugotovil, da bi najraje slišal, da je živ in da ima toliko energije, da ga je včasih težko ustaviti. Ja, točno to. Ne bi rad slišal, da je priden in vedno posluša, ker sem se naučil, da tako nikamor ne prideš. Potem te vedno nekdo obrača po svoje in si dejansko lutka nekoga, nisi pa tisto, kar si v resnici. Zato starši, ne se jezit na otroke, če vam kdo reče, da so kakor živo srebro!! Bodite veseli in raje poskrbite, da mu nikoli ne bo dolgčas!

Pa veliko uspeha pri vzgoji nadebudnih malčkov!🙂

Written by Žiga

september 2, 2009 at 8:14 am

Leave a Reply

