Žigatovo :)

Če razmišljaš s svojo glavo, se ne moreš zmotiti.

Vsaka šola nekaj stane – tudi borzna

leave a comment »

študnet učenjePrepričan sem, da ga ni Slovenca, ki v času krize ne bi vsaj enkrat slišal besedo delnica. Prepričan sem, da so bili številni izmed njih tudi njihovi lastniki. Če so še, ne vem, zagotovo pa jih je precej manj. Sem pa prepričan, da je največja napaka amaterskih vlagateljev, ki so v času krize veliko izgubili, da sedaj pozabijo na delnice in se začnejo ukvarjati s čem drugim. A niso vsi hodili v šolo zato, da bi popravili napake, se kaj novega naučili in izkoristili pridobljeno znanje?

Mislim, da bi moralo biti tudi tukaj tako. Številni so veliko izgubili, vendar zakaj ne bi to izgubo izkoristili kot veliko šolo, se še nekaj poleg tega naučili in začeli znova. Vsi jih kdaj dobimo po glavi, tudi jaz sem jih, ko sem s kreditom kupil delnice, pa je šlo potem vse po gobe. Ampak verjemite, da sem se ravno na račun tega naučil in spoznal toliko zadev in oseb, da si prej niti predstavljal nisem. Zame je bila to draga šola, je bila pa zagotovo druga najboljša v mojem življenju. Prva je zaenkrat še vedno rokomet.

Kje se lahko kaj naučite? Berite spletne portale (bloomberg, cnn money, reuters, financial times, wall street journal, montley fool), berite economista, za tiste, ki pa ne znate dobro angleško, pa vam priporočam blog Tineta Verboleta, ki vas bo založil s številnimi zanimivimi informacijami o dogajanju v gospodarstvu in na borzah.

Skratka ne obupajte na prvem višjem hribu, ki ga srečate na poti, ko pridete na vrh, vas čaka prijeten spust v dolino😉

Pa veliko uspeha!

Written by Žiga

oktober 6, 2009 at 10:28 am

Leave a Reply

