Žigatovo :)

Če razmišljaš s svojo glavo, se ne moreš zmotiti.

Najlažji biskvit za torto

with 5 comments

Verjetno ste bili tudi vi že večkrat v dvomu, kateri recept za biskvit za torto je najboljši, v kakšnem razmerju je potrebno dodati sestavine, itd. No, povem vam recept, ki vedno uspe in si ga je res lahko zapomniti.

Torej za biskvit za torto potrebujete le 7 jajc, 7 žlic sladkorja in 7 žlic moke.

1. Najprej zmešajte jajca in sladkor. Najbolje je, če imate samostoječi mešalnik, kajti jajca in sladkor je potrebno mešati zagotovo od 10 – 15 min. Potrebno je, da se sladkor stopi in da nastane lepa masa.

2. Potem dodajte moko. Najbolje je,da jo posujete s cedilom. Jaz ponavadi posujem po dve žlici naenkrat, da se moka ne usede na dno takoj, ampak se lepo vmeša. Namastite pekač in zlijte notri maso.

Vse skupaj pecite pri 180-200 stopinjah okoli pol ure, ali toliko, da biskvit odstopi od roba.

Biskvit ohladite, potem pa ga dvakrat prerežite, da dobite tri enake plasti. Za nadev lahko uporabite karkoli. Jaz običajno zmešam liter sladke smetane, jagode (poleti seveda sveže, pozimi pa so najboljše iz kompota) in zdrobljeno čokolado za oblogo. Pri biskvitu bodite pozorni tudi na to, da ga dobro navlažite z razredčenim kompotom, preden nanesete smetano. Najbolje da uporabite kompot, ki vam je ostal od sadja, ki sta ga uporabili. Sicer se vam bo mogoče po nekaj žlicah zdelo, da je biskvit že dovolj navlažen, vendar verjemite, da je potrebno kar nekaj kompota, da prid vse do dna plasti.

Sicer pa, učimo se na izkušnjah. Če vam slučajno prvič karkoli ne uspe, premislite, kaj ste naredili narobe, in ne obupajte! Se zgodi tudi najboljšim!🙂

Pa dober tek!

Written by Žiga

januar 31, 2010 at 8:47 popoldan

Posted in Hrana, nasvet, recepti

5 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. zakaj se meni ta recept vedno ponesreči? Delam tako, kot piše, daam v segreto pečico. Rezultat: dobim biskvit v “bunkasti” obliki, ki kar skupaj zleze, ko se ohladi.:-( Kaj bi lahko delala narobe? Hvala

    maja

    april 16, 2011 at 5:16 popoldan

    • Maja po pravici se je to tudi meni naredilo, ko sem pred 10imi dnevi nazadnje pekel biskvit. Ne vem čisto točno, kaj bi lahko bilo narobe, ampak preizkusim znova čim prej in sporočim, zakaj in kako.

      Žiga Zaplotnik

      april 19, 2011 at 11:33 popoldan

  2. Mislim, da sem našla razlog. Moke ne smeš vmešati z mikserjem ampak ročno. Sem poskusla in je ratal.:-)

    maja

    april 20, 2011 at 4:38 popoldan

  3. Maja to sem pa pozabil napisat. Sem mislil, da je to samoumevno, pa očitno ni🙂 Tudi jaz jo lepo počasi vmešam kar z metlico od mikserja.

    Žiga Zaplotnik

    maj 10, 2011 at 7:10 am

  4. Sem naredila vse po navodilih in tudi moko sem narahlo vmešala ročno in jo presejala pa se mi je po 15min pečenja samo sesedel.😦

    Suzy

    april 1, 2012 at 1:56 popoldan


Leave a Reply

