Žigatovo :)

Če razmišljaš s svojo glavo, se ne moreš zmotiti.

Vsak normalen moški je vsaj malo copata!

with one comment

Včasih sem si rekel, da jaz nikoli ne bom delal tako, kot mi bo rekla moja žena ali punca in priznam, da mi je nekaj časa to tudi uspevalo. Velikokrat tudi zaradi tega, ker ti samski kolegi ali kolegice rečejo, da ni treba, da si copata ali kaj podobnega.

Vendar ali ste kdaj spremljali te kolege ali kolegice. Kaj se zgodi potem, ko oni dobijo partnerja? Jaz sem in pri vsakem, brez izjeme, sem opazil nekaj – ko se začne partnerstvo, se zadeve hočeš nočeš spremenijo. Tisti najbolj glasni so običajno sploh najhujši potem. Tisti se potem največkrat izolirajo od prijateljev za nekaj časa in tudi kasneje manj navezujejo stike. Zanimivo ali ne?

Ampak prav je, da se pri partnerstvu spremenijo zadeve. Zakaj? Zato, ker je kljub vsemu potrebno v partnerstvu precej prilagajanja in ne gre, da vsak partner vleče v svojo smer, ker je partnerstvo kljub vsemu zadeva, na kateri moraš precej delati, če hočeš res zgraditi pravi odnos. Tako kot na drugih področjih. In normalno je, da je manj časa za prijatelje. Žal se v takih primerih prijateljstva velikokrat končajo, vendar razlog je le v tem, da ljudje ne razumejo tistih, ki se za partnerstvo odločijo. A na koncu tudi oni končajo prav tam.

Zanimivo je, kako smo ljudje včasih sebični, vendar naslednjič, ko se bo kaj podobnega zgodilo kateremu od mojih kolegov ali kolegic, bom razumel. In poskusite jih razumeti tudi vi. Le s prijaznostjo in odkrito besedo boste ohranili to, kar ste zgradili. Kljub temu, da se boste videli precej manj kot prej, so lahko vaša srečanja toliko bolj zabavna, zanimiva, navdihujoča in vam prinesejo precej več veselja.

Radi se imejte!

Written by Žiga

junij 24, 2010 at 9:13 am

Posted in ljudje, življenje

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lepo napisano🙂

    Smooki Smookić

    november 9, 2013 at 2:50 popoldan


Leave a Reply

