Žigatovo :)

Če razmišljaš s svojo glavo, se ne moreš zmotiti.

Najboljši položaj za počitek po napornem teku

leave a comment »

Če ste se kdaj vsaj malo ukvarjali s športom, potem veste, da po vsakem telesnem naporu, zaradi katerega ste na koncu zelo zadihani in imate visok utrip, potrebujete precej časa za umiritev telesa in dihanja. Sam že nekaj časa uporabljam položaj, ki mi zelo pomaga pri hitrejši “regeneraciji”.

Po treningu, običajno po dolgem ali napornem teku, se na koncu vedno spustim v polčep, skrčim noge in začnem z globokim dihanjem skozi nos (vdih) in usta (izdih). Že po nekaj sekundah se dihanje zelo umiri, hitro pa upade tudi srčni utrip. V takem položaju zadržim približno dve do tri minute. V tem času se telo umiri in lahko povsem normalno diham. To je precej hitreje, kot če bi hodil, ležal ali sedel. Zakaj pride do tega?

Image

Po pogovoru s študentom medicine sta razlagi dve. Prvi vzrok je v polčepu sproščena glavna dihalna mišica diafragma, zaradi česar lahko pljuča absorbirajo več kisika. Drugi pa je, da se kri, ki se zadržuje v nogah, zaradi polčepa stisne iz nog proti srcu in mu olajša črpanje krvi. Če kdo pozna še kakšen razlog, dobrodošli z razlago.

Written by Žiga

november 28, 2013 at 6:25 popoldan

Posted in ljudje

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s

%d bloggers like this: